Неділя, 20.01.2019, 05:17
Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

Первомайська ЗОШ І-ІІІ ст № 7


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 7
  • »
Модератор форуму: pokok  
Наш форум » Загальний форум » Игровая зона » GAMES_NEWS (Здесь разположено описание самых лудших компьютерных игр)
GAMES_NEWS
Kostik_MostikДата: П`ятниця, 02.03.2012, 09:38 | Повідомлення # 16
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Релиз должен был состояться 20 февраля 2009 года, но был перенесён на 2 июня 2009 года (в России — на 10 июня 2009 года, а затем на 5 июня 2009 года). Чтобы наслаждаться полной игрой, можно загрузить дополнения (аддоны). Разработчики объяснили это тем, что игра практически закончена, но все же нуждается в некоторой доработке.

По официальным данным на 1 июня 2009 года количество предзаказов составило 6,8 миллионов, что делает The Sims 3 самой предзаказываемой игрой в истории. В качестве бонуса оформившие предварительный заказ получили два внутриигровых автомобиля.

В середине апреля в сеть попала «пиратская» версия игры.

27 апреля 2010 года было официально объявлено о портировании игры на игровые приставки Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS и Nintendo Wii. Релиз версий для Xbox 360, PS3, Nintendo DS состоялся 26 октября 2010 года, для Wii 5 ноября 2010 года, а для Nintendo 3DS 22 марта 2011 года[2].
 
boroda_santiДата: П`ятниця, 02.03.2012, 21:57 | Повідомлення # 17
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline

Spike TV Video Game Awards 2011. За рішенням авторитетних експертів переможцями в її номінаціях стали:
Гра року – The Elder Scrolls V: Skyrim

Студія року – Bethesda Game Studios

Краща гра для Xbox 360 – Batman: Arkham City

Краща гра для PlayStation 3 – Uncharted 3: Drake's Deception

Краща гра для Nintendo Wii – The Legend of Zelda: Skyward Sword

Краща гра для PC – Portal 2

Кращий шутер – Call of Duty: Modern Warfare 3

Кращий пригодницький екшен – Batman: Arkham City

Краща RPG – The Elder Scrolls V: Skyrim

Кращий мультиплеєр – Portal 2

Кращий спортивний сингл – Fight Night Champion

Кращий спортивний "командник" – NBA 2K12

Кращий гоночний проект – Forza Motorsport 4

Кращий файтинг – Mortal Kombat

Кращий інді-проект – Minecraft

Краща скачувана гра – Bastion

Краща графіка – Uncharted 3: Drake's Deception

Краще DLC – Portal 2
Peer Review


Додано (02.03.2012, 21:55)
---------------------------------------------
Імените британське ігрове видання EDGE також підбило підсумки 2011 року в своєму черговому 236 випуску. Його переможці розташувалися наступним чином:

Гра року – The Legend of Zelda: Skyward Sword

Інді року – SpaceChem

Краща портативна гра – Mario Kart 7

Кращі відчуття від онлайну – Dark Souls

Краща візуальна складова – Uncharted 3

Краще звуковий супровід – Portal 2

Видавець року – Nintendo

Студія року – Eidos
Montreal


Додано (02.03.2012, 21:56)
---------------------------------------------
Опублікував загальний перелік десяти кращих ігор 2011 року й портал Gamasutra. Список складений у зворотному порядку:

10. Battlefield 3 (EA; PS3/360/PC)

09. CATHERINE (Atlus; PS3/360)

08. Orcs Must Die (MS; XBLA/PC)

07. L.A. Noire (Rockstar; PS3/360/PC)

06. Super Mario 3D Land (Nintendo; 3DS)

05. Rayman Origins (PS3/360/Wii)

04. The Elder Scrolls V: Skyrim (PS3/360/PC)

03. The Legend of Zelda: Skyward Sword (Nintendo; Wii)

02. Batman: Arkham City (PS3/360/PC)

01. PORTAL 2 (P
S3/360PC)


Додано (02.03.2012, 21:57)
---------------------------------------------
Свій топ кращих ігор 2011 року опублікував Electronic Gaming Monthly. Правда, в одному великому списку тут не 10 позицій, а цілих 25:

25. [PSP] Corpse Party (XSEED Games)

24. [PS3/360/PC] Battlefield 3 (EA)

23. [PS3/360/PC] Saints Row: The Third (THQ)

22. [PSP] Persona 2: Innocent Sin (Atlus)

21. [PS3] inFAMOUS 2 (Sony)

20. [3DS] Mario Kart 7 (Nintendo)

19. [PS3/360/PC] Dead Space 2 (EA)

18. [PS3/360/PC] Deus EX: Human Revolution (Square Enix)

17. [PS3/360] Mortal Kombat (Warner Bros.)

16. [PS3/PC] PayDay: The Heist (Sony Online)

15. [PS3/360/PC] Assassin's Creed: Revelations (Ubisoft)

14. [PS3/360] CATHERINE (Atlus)

13. [PS3/360/PC] Call of Duty: Modern Warfare 3 (Activision)

12. [Wii] The Legend of Zelda: Skyward Sword (Nintendo)

11. [PS3] UNCHARTED 3: Drake's Deception (Sony)

10. [PS3/360/PC] Portal 2 (Valve)

09. [PS3/360/PC] RAGE (iD/Bethesda)

08. [PS3/360/PC] Dead Island (Techland)

07. [360/PC] Bastion (Warner Bros.)

06. [PS3/360/PC] L.A. Noire (Rockstar)

05. [PS3/360/Wii] Rayman Origins (Ubisoft)

04. [360] GEARS OF WAR 3 (Microsoft / Epic Games)

03. [PS3/360] Dark Souls (NBGI)

02. [PS3/360/PC] Batman: Arkham City (Warner Bros.)

01. [PS3/360/PC] TES V: Skyrim (Bethesda)


Повідомлення відредагував boroda_santi - П`ятниця, 02.03.2012, 21:58
 
boroda_santiДата: Неділя, 04.03.2012, 18:09 | Повідомлення # 18
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Гра року – The Elder Scrolls V: Skyrim

Прикріплення: 0636162.jpg(51.5 Kb) · 6173342.jpg(191.9 Kb) · 3364562.jpg(16.2 Kb)
 
boroda_santiДата: Неділя, 04.03.2012, 18:35 | Повідомлення # 19
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Геймплей
Гра збудована за принципом нелінійного геймплею, характерного для всієї серії Elder Scrolls . Гравець може зануритись у світ Скайриму, подорожуючи пішки, верхи або перестрибуючи між уже відкритими містами та селами . Квести головний герой або героїня гри отримує від некерованих гравцем персонажів та від системи Radiant Story, що відповідає за розвиток подій у грі. Ці квести можуть динамічно змінюватися з врахуванням вчинків гравця, які можуть впливати на поведінку й прагнення інших персонажів. Система Radiant Story також підказує гравцю, де знаходяться ті недослідженні підземелля, що є метою чергового квесту . Поза виконанням квестів герой може розмовляти з іншими персонажами гри, які можуть просити допомоги чи послуг у героя гри, герой може також навчатися у них . Крім квестів, заздалегідь записаних у сценарій, деякі квести генеруються динамічно, завдяки чому число квестів необмежене . Деякі персонажі гри можуть ставати супутниками героя в його мандрівках і союзниками в бою . Гравець може вступати до угрупувань на кшталт організації асасинів Темного братства . Кожне угрупування має власний центр і власну послідовність квестів для героя. Герой може стимулювати економіку міст та сіл, виконуючи для них роботи на зразок вирощування сільськогосподарської продукції або добування руд. Він також може саботувати виробництво в містах .

Додано (04.03.2012, 18:32)
---------------------------------------------
Кому сподобалось детальніше про цю гру відео http://www.youtube.com/watch?v=lfeWaZ3jqqU
Нажаль на англійській мові тому , що нащі "обзорщікі" без не цензурних слів не можуть описаті цю гру ( дуже вона їм сподобалася ) .

Додано (04.03.2012, 18:35)
---------------------------------------------
The Elder Scrolls V: Skyrim дуже мені сподобалася рекомендую всім .

rah rah good good good rah rah

Прикріплення: 1382120.png(415.9 Kb) · 7677411.jpg(252.9 Kb) · 2065474.jpg(179.9 Kb)
 
boroda_santiДата: Неділя, 04.03.2012, 19:08 | Повідомлення # 20
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline

Batman: Arkham City - зайняла друге місце за версією журналу Electronic Gaming Monthly , веб-сайту Gamasutra та на Spike TV Video Game Awards 2011
Краща гра для Xbox 360.
Прикріплення: 1854833.jpg(34.7 Kb) · 0762139.jpg(32.4 Kb)


Повідомлення відредагував boroda_santi - Неділя, 04.03.2012, 19:26
 
boroda_santiДата: Неділя, 04.03.2012, 19:34 | Повідомлення # 21
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Ігровий процес

В Arkham City є відкритий світ. Гра поєднує в собі стилі stealth-action і beat'em up. Всі гаджети отримані в Arkham Asylum, крім тросомета, доступні гравцеві з самого початку. Багато хто з них обзавелися поліпшеннями й новими властивостями. Також з'явилися зовсім нові гаджети, наприклад димова граната, що служить для дезорієнтації ворогів. Гра включає в себе головоломки, активне використання «Режиму детектива», в якому підсвічуються скелети ворогів, з'являються підказки і службовцям для виконання різних експертиз, таких як відстеження польоту кулі снайпера. У гравця є доступ до кримінальної базі даних, яка відслідковує основних лиходіїв по місту. Rocksteady Studios прокоментувала, що режим детектива буде змінено для кращого сприйняття реальної гри, так як більшість гравців використовували цей режим всю гру. Загадки Ріддлера будуть в грі, але буде потрібно більше зусиль щоб їх знайти.
Крім основних, присутні ще й другорядні завдання за участю ключових персонажів. Гравець може рухатися безшумно, уникаючи зустрічей з ув'язненими та іншими ворогами. Так само можна використовувати гаджети щоб прибрати ворогів без особливого шуму. Якщо ж Бетмен вступає в бій, то починає діяти поліпшена бойова система з попередньої гри, ухилятися відразу від кількох ворогів, швидко реагувати на удари від предметів і використовувати всі гаджети в бою. Вільне переміщення по місту трохи важко, тому що його повністю окупували різні банди під керівництвом Джокера, Пінгвіна і Дволикого.
Жінка-кішка є іграбельних персонажем, яким можна пограти в певний сюжетний момент гри. Її бойова система орієнтована на акробатику, використання кігтів, хлиста і боло. У неї є також власна версія режиму детектива (режим злодійки), для пошуку елементів, які можна вкрасти.
Основна сюжетна лінія триває близько 25 годин реального часу. А загальна тривалість гри становить 40 годин реального часу, так як 15 годин піде на побічні місії. Також в грі з'явиться близько 400 нових досягнень. Найтвінг і Робін так само є іграбельних (в challenge і після проходження гри на середньому \ складному рівні).

Фото геймплея





Додано (04.03.2012, 19:22)
---------------------------------------------
Цікавий огляд російською мовою на Batman: Arkham City
http://www.youtube.com/watch?v=6abmJOyAb04

Додано (04.03.2012, 19:34)
---------------------------------------------
Увага !!!
Якщо , вам сподобалася підбірка матеріалу про ігри The Elder Scrolls V: Skyrim та Batman: Arkham City . Пишіть на цьому форумі , та можливо в недалекому майбутньому в перше вийде огляд комп'ютерних ігор на українській мові .
Прикріплення: 8615056.jpg(104.4 Kb) · 5199955.jpg(40.3 Kb) · 4329561.jpg(18.6 Kb) · 8163838.jpg(368.4 Kb)


Повідомлення відредагував boroda_santi - Неділя, 04.03.2012, 20:21
 
AndreyДата: Неділя, 04.03.2012, 21:06 | Повідомлення # 22
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Хорошая подборка, молодец!
 
boroda_santiДата: Неділя, 04.03.2012, 21:11 | Повідомлення # 23
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
smile :) smile Спасибо старался smile :) smile
biggrin :D biggrin :D biggrin :D biggrin :D biggrin


Повідомлення відредагував boroda_santi - Неділя, 04.03.2012, 21:11
 
Bangarang:)Дата: Понеділок, 05.03.2012, 21:00 | Повідомлення # 24
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 25
Репутація: 0
Статус: Offline
DotA

Defénse of the Áncients (англ. Оборона Древних, сокращённо DótA) — пользовательская карта (модификация) для стратегии в реальном времени Warcraft III: Reign of Chaos и его расширения, Warcraft III: The Frozen Throne, основанная на карте Aeon of Strife для Starcraft.
DotA — командная тактическая игра с элементами компьютерной ролевой игры, в которой каждый игрок управляет одним героем, и, если герой имеет соответствующие способности, некоторым количеством дополнительных существ. Во время игрового процесса, с течением времени и в зависимости от успешности своих действий игрок получает опыт, открывая новые способности своего героя, и деньги, которые он тратит на покупку различных предметов. Основная задача игры для каждой из двух команд — уничтожить вражеский лагерь, защищённый башнями. Игроки контролируют только своего героя (и, возможно, несколько призванных или захваченных существ); героям помогают юниты, управляемые компьютером, которые называются «кри́пы» (англ. Creeps).
Карта была создана с помощью редактора уровней World Editor для Warcraft III: Reign of Chaos, а с выходом расширения Warcraft III: The Frozen Throne была улучшена. Существует большое количество вариаций DotA, но наиболее популярная из них — DotA Allstars, разрабатываемая IceFrog с 2005 года.
DotA Allstars завоевала заметную популярность и представлялась как одна из дисциплин в чемпионатах по компьютерным играм: BlizzCon (проводимый Blizzard Entertainment), азиатский World Cyber Games, Cyberathlete Amateur и CyberEvolution, русский ASUS Open, Electronic Sports World Cup. В 2008 году на сайте Gamasutra, посвящённому компьютерным играм, появилась статья, автор которой утверждал, что DotA стала самой популярной и самой обсуждаемой бесплатной модификацией к игре[4]. В данный момент компания Valve совместно с IceFrog разрабатывает сиквел под названием DotA.

Додано (05.03.2012, 21:00)
---------------------------------------------
MORTAL KOMBAT

Mortal Kombat (рус. Смертельная битва; сокр. — MK) — культовая серия файтингов, созданная компанией Midway. Mortal Kombat начинался как серия игр для аркадных игровых автоматов. Acclaim Entertainment занималась портированием игры на домашние консоли. Сейчас Midway, купленная Warner Brothers, создаёт новые игры серии исключительно для домашних консолей. Mortal Kombat особенно известен тем, что при создании первых игр серии использовались спрайты, сделанные из видеосъёмок живых актёров, в то время как в других файтингах использовали рисованные спрайты. Также Mortal Kombat отличается от других игр своего жанра уровнем жестокости и крови. Наиболее ярким примером жестокости в MK является система кровавых добиваний — fatality, требующих нажатия специальной последовательности кнопок.
Это послужило одной из причин создания организации Entertainment Software Rating Board, занимающейся раздачей компьютерным видеоиграм возрастных рейтингов.
Ещё одной известной чертой серии MK стала тенденция заменять английскую букву «С» (во многих словах английского языка произносится как глухой звук «к») буквой «K» в своём лексиконе, включая само название игры, в котором «Combat» было заменено на «Kombat».
Первый Mortal Kombat был создан как ответ на популярный файтинг Street Fighter II от компании Capcom. Вместо рисованной мультипликационной графики в игре использовались спрайты, сделанные из оцифрованного видео с живыми актёрами. Критики утверждали, что показная жестокость была включена в игру только для того, чтобы вызвать общественный протест и споры, и, тем самым, привлечь внимание общественности к игре. Хотя и весьма спорная, смесь реализма и жестокости сделала Mortal Kombat популярной. Вся серия игр известна чрезмерной жестокостью, которая включает жестокие добивания под названием Fatality; удары, разбрызгивающие кровь, и нереалистичные показны́е спецприёмы.

ИГРАЙТЕ!! ОЧЕНЬ КЛАССНАЯ ИГРА!! =_)
Прикріплення: 1484386.jpg(29.6 Kb) · 6665643.jpg(158.8 Kb)


Повідомлення відредагував Bangarang:) - Понеділок, 05.03.2012, 21:30
 
Bangarang:)Дата: Понеділок, 05.03.2012, 21:06 | Повідомлення # 25
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 25
Репутація: 0
Статус: Offline
Lineage II

Lineage II (произносится [ˈlɪn.i.ɪdʒ tuː]; кор. 리니지 2; разговорные названия: L2, LA2, Линейка) — фэнтезийная массовая многопользовательская ролевая интернет-игра (MMORPG) для PC, является приквелом, действие которого происходит за 150 лет до событий Lineage. После издания в Южной Корее 1 октября 2003 года, игра стала очень популярной и к марту 2007 года сообщалось о более чем 600 тыс. подписчиков. По информации NCsoft, число подписчиков достигает 19-20 миллионов.
17 июля 2008 года было объявлено, что Иннова Системс и NCsoft заключили договор на издание новой локализованной версии в России[.
Рейтинги всех серверов х1. Все серверы бесплатны. В случае подключения платного Премиум аккаунта обладатель аккаунта получает удвоенные рейтинги (кроме выпадения предметов и внутри игровой валюты с монстров). Премиум подписка на один месяц стоит 270 рублей (в случае оплаты в долларах — 10$); с 25 октября 2010 года, можно приобрести премиум на своих условиях.
В конце 2008 года прошли закрытый и открытый бета-тест русскоязычной версии Lineage II, после которых игра была официально запущена, распространяясь по модели бесплатной игры с микротранзакциями. Обязательной платы за регистрацию учётной записи и игру не взимается, а продающаяся за реальные деньги специальная валюта позволяет оплачивать премиум-подписку и различные предметы из внутри игрового магазина.
На данный момент выпущено 19 дополнений для игры. После серии Chaotic Chronicle началась серия Chaotic Throne.
Прикріплення: 7522141.jpg(206.2 Kb)
 
boroda_santiДата: Понеділок, 05.03.2012, 21:10 | Повідомлення # 26
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Просто з вікіпедії скопіювала , а справді можеш по цій грі багато цікавого викласти ?
 
Bangarang:)Дата: Понеділок, 05.03.2012, 21:25 | Повідомлення # 27
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 25
Репутація: 0
Статус: Offline
Могу про неё рассказать, так как иногда играю smile :)
и к тому же сам всё с инета копируешь! biggrin


Повідомлення відредагував Bangarang:) - Понеділок, 05.03.2012, 21:25
 
boroda_santiДата: Понеділок, 05.03.2012, 21:34 | Повідомлення # 28
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Сьогодні я напишу про гру , яка зайняла не останні місця в топах , а саме : Краща гра для PC та Кращий мультиплеєр за версією Spike TV Video Game Awards 2011 , 10 місце за версією журналу Еlectronic Gaming Monthly, та 1 місце на порталі Gamasutra . Це Portal 2.
Прикріплення: 0951921.jpg(151.6 Kb)
 
boroda_santiДата: Понеділок, 05.03.2012, 22:04 | Повідомлення # 29
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Офіційний трейлер на гру http://store.steampowered.com/video/620/5926
Сюжет і дизайн персонажів
У той час як над сюжетом Portal працював один сценарист - Ерік Уолпоу, - для набагато більшого за тривалістю Portal 2 до нього були підключені ще двоє людей: Чет Фелізек, один зі сценаристів серії Half-Life, а також відомий сатирик Джей Пінкертон. Створюючи сюжет для другої гри, команда сценаристів, здебільшого, ретельно погоджувала його з ігровим процесом і елементами дизайну. Насамперед вони визначали сюжетну основу - таким чином, щоб вибудовується навколо неї геймплей був якомога більше цікавий гравцям. Неабияка частина сюжету, що включає в себе дрібні деталі і діалоги персонажів, писалася на пізніх стадіях створення гри, оскільки ігровий процес і дизайн могли за цей час неодноразово мінятися. Сиквел Portal увібрав в себе безліч нових сюжетних елементів і нових персонажів, але головною лінією, на якій фокусувалися творці гри, були відносини Челл і ГЛеДОС та їх подальший розвиток після подій першої частини.
У Valve приділили багато уваги створенню ігрового персонажа. Поекспериментувавши з кількома його варіантами, творці вирішили, що найкраще буде повернути в якості головного героя дівчину Челл і переключилися на опрацювання її нового образу. Згідно з сюжетом, вона повинна була бути одягненою і екіпірованої машинами, тому її уніформу потрібно було зробити простий, непомітною і практичною, але в той же час не забувати, щоб Челл залишалася привабливою для гравців. Нова уніформа головної героїні повинна асоціюватися з обличчям саме піддослідного суб'єкта, а не ув'язненого, як помаранчева роба в першій грі. З тієї ж причини для Челл зробили головний убір, натхненний шоломами льотчиків-випробувачів. Такий шолом, поряд з новим костюмом, дав достатньо місця, щоб розмістити на ньому добре розпізнаються знаки та індекси - все це повинно підкреслювати те, що Челл має справу не з людьми, а з комп'ютерами. Однак у фінальній версії від ідеї з шоломом і новим комбінезоном відмовилися, і Челл носить все той же помаранчевий комбінезон, правда, розхристаний і зав'язаними навколо талії. З-під комбінезона видна біла майка. Щоб пояснити, яким чином ресори кріпляться до ніг, у другій частині героїню взули в особливі чоботи.
Певні зміни проходив і дизайн нових персонажів. Два роботи, якими гравці управляють в многопользовательском режимі, за задумом розробників повинні були чимось нагадувати людей, але при цьому все одно виглядатиме як роботи. На перших начерках художників ці двоє персонажів виходили схожими на роботів-антагоністів з фільму «Західний світ», але з часом набули більш карикатурний вигляд завдяки тому, що розробники використовували як їх деталей елементи автоматичних турелей і модулів персональності. Це не тільки додало роботам стилістичну асоціацію з комплексом Aperture Science, але і зробило так, що смерть такого персонажа на очах у його напарника (що в порівняно складному кооперативному режимі відбуватиметься не один раз) несе певний гумор, чого не було б у разі загибелі людини або людиноподібної персонажа. Крім того, повернення персонажа після смерті отримало логічне пояснення - робот просто збирався заново, в той час як людині б доводилося неймовірним чином воскресати. З цих причин Valve і відмовилися від початкових героїв кооперативу - на їхнє місце планувалося поставити все ту ж Челл та іншу піддослідну дівчину по імені Мел як напарниці.
На стадії розробки гри, ще одного нового персонажа - Вітлі - тимчасово озвучував художник-аніматор Valve, Річард Лорд. Його голос настільки сподобався фанатам гри, що коли його оголосили лише тимчасовим заміною професійному акторові, деякі гравці стали організовано просити Valve залишити озвучування тільки Лорду. Тим не менш, актора змінили - ним став англійський комік Стівен Мерчант.
Ось приклади чудового дизайну гри



Прикріплення: 2717081.jpg(31.4 Kb) · 6712063.jpg(66.3 Kb) · 1384943.jpg(116.1 Kb) · 0909571.jpg(184.9 Kb)
 
boroda_santiДата: Понеділок, 05.03.2012, 22:05 | Повідомлення # 30
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Репутація: 1
Статус: Offline
Також , гра не позбавленнагумору .
Невід'ємною частиною Portal є велика наявність в грі гумору; Куб-компаньйон і постійні розмови ГЛеДОС про торті завоювали симпатію безлічі гравців і стали популярними Інтернет-мемами. В Portal 2 розробники обіцяють набагато більше подібних речей, ніж у першій частині, але вони мають намір ретельно визначитися, які жарти будуть повернуті з Portal. «Я вже ситий по горло жартами про торт», - заявляє головний сценарист гри Ерік Уолпоу, «Кубики залишаться, так як вони є одним з ігрових елементів, ГЛеДОС залишиться, але воскрешати мем трирічної давності я не хочу. Це буде сумно і безглуздо ». Втім, і Куб-Компаньон, і торт таки промайнули в грі. Перший (вірніше, його копія) був задіяний в одній з головоломок, в ході якої ГЛеДОС неодноразово його дезінтегрували, а оригінальний Куб був викинутий з комплексу Aperture Science разом з Челл. Торт був згаданий лише один раз. Після нейтралізації турелей і нейротоксину Челл виявила двері-пастку, на якій було написано «Аварійне відключення ГЛеДОС і видача торта» (англ. «GLaDOS emergency shutdown and cake dispensary»). В кінці гри, після титрів, показується ролик, в якому Вітлі міркує сам із собою, ширяючи в космосі, а навколо нього літає модуль, схиблений на космосі, і постійно вигукує: «Я в космосі». Також любов геймерів знайшов браковані турелі і їхні репліки.

Дружній " шарж "
nyan-P-body
Прикріплення: 7681874.gif(25.0 Kb)
 
Наш форум » Загальний форум » Игровая зона » GAMES_NEWS (Здесь разположено описание самых лудших компьютерных игр)
  • Сторінка 2 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 7
  • »
Пошук: