Субота, 24.08.2019, 18:47
Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

Первомайська ЗОШ І-ІІІ ст № 7

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Наш форум » Загальний форум » Это интересно » Ви повинні знати, що...
Ви повинні знати, що...
tsvirkundarina2001Дата: Неділя, 02.04.2017, 13:27 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Offline
Освітній процес у різний час складалася з 10—12 класів, які діляться на 3 ступені — молодші, середні, старші. Школу відвідують в дитячому віці. Вивчають навчальні предмети. Щоб закінчити навчальний заклад, необхідно скласти іспити, учні отримують «Атестат зрілості» (поняття, широко вживане в радянську добу). Нині учні після завершення навчання у школі отримують Свідоцтво про базову або повну середню освіту. У деяких країнах, що розвиваються, шкільна система не розвинена досі. В наш час офіційна шкільна програма складається з 1-11 класівФінансуванняШкола утримується за кошти держави або приватних осіб і громад.Компоненти більшості шкілШколи організовують простір, призначений для викладання та навчання. Класи, де навчаються вчителі й учні, мають найважливіше значення, але типові школи в залежності від можливостей і регіону можуть включати інші особливості:
  • Кафетерій (громадський), їдальня чи їдальні, де учні обідають, снідають або можуть придбати закуски;
  • Спортивний (дитячий) майданчик, тренажерний зал тощо, де школярі беруть участь у спортивній/фізичній практиці;
  • Центральна аудиторія/зала для шкільних театральних і музичних постановок. Там зазвичай організуються всі шкільні заходи;
  • Офіс для адміністративної роботи школи;
  • Бібліотека, де учні можуть придбати потрібну інформацію, спитати про допомогу бібліотекарів і таке інше;
  • Спеціалізовані кабінети, в тому числі лабораторії для природно-наукової освіти;
  • Комп'ютерні класи, де є можливою комп'ютерна робота, доступ до мережі Інтернет.


Види шкілЗа характером отримуваних знань:
  • загальноосвітні
  • професійні (спеціальні)


за рівнем навчання:
  • початкові
  • неповні середні
  • середні
  • вищі


за статтю:
  • чоловічі
  • жіночі
  • сумісного навчання


за ставленням до релігії:
  • світські
  • релігійні (конфесійні)


У сучасному світі школа грає визначальну роль у здійсненні права на освіту. Школа — основний інститут загального навчання. Зміст навчання та виховання в школі залежать від економічного і культурного розвитку суспільства. Криза школи, тобто невідповідність її потребам суспільства, розв'язується шкільною реформою.

Додано (02.04.2017, 13:27)
---------------------------------------------
Як стати оратором1. Практика, практика і ще раз практика. Як упевнено плавати можна навчитись тільки на глибині, так і ораторські навички можна здобути тільки на трибуні перед аудиторією. Ніякі книжкові знання не допоможуть, якщо не застосовувати їх на практиці. Тому наша порада: виступайте завжди, коли можна звернути на себе увагу. Незабаром вас уже будуть просити взяти слово.2. Важлива й форма виступу. Навіть найкоштовніші думки можуть бути даремно загублені, якщо вони не вбрані в діючу словесну форму. Тому ви повинні поповнювати словниковий запас і час від часу освіжати в пам'яті найважливіші правила граматики. Частіше звертайтесь до робіт майстрів слова.Використовуйте більше дієслів і менше прикметників. Їх треба вживати тільки тоді, коли необхідно підкреслити якісь особливі властивості. В якості «прикраси» вони роблять мову більш важкою.3. Стислість - сестра таланту. Віддавайте перевагу коротким реченням. Дотримуйтесь древнього правила, яке каже, що кожна нова думка вимагає нового речення. Крім того, довгі висловлення малопереконливі.4. Потрібні центральна теза та план. Вимисліть для вашого виступу заголовок або тезу, яка би виражала те, що ви збираєтеся сказати. Не завжди треба її вимовляти, але вона буде як би спрямовувати ваш виступ. Усе, що ви кажете, повинно бути орієнтоване на цю тезу. Будьте обережні при відхиленні від головної теми та при викладі деталей, якщо це може завдати шкоди основній думці.Промова повинна бути розбита на частини. Стара шкільна премудрість про поділ на вступ, основну частину й висновок - це вже дещо, хоча й цього недостатньо.Не починайте з доісторичних часів. Ви повинні в основній частині коротко обрисувати джерела обговорюваної проблематики, в якому стані вона знаходиться в даний час і які ваші пропозиції.Поганий кінець зіпсував не одну гарну промову. Тому зверніть особливу увагу на висновок. При підготовці виступу цьому треба присвятити велику частину праці й часу.5. Потрібні приклади, порівняння та докази. Гарна промова містить багато цікавих прикладів, особливо коли ви звертаєтесь не тільки до фахівців. Якщо неспеціалісти складають велику частину аудиторії, то, крім прикладів, ви повинні додати ще й порівняння.Добрі оратори не скупляться на підтвердження того, про що вони кажуть. Кращі докази засновані на перевірених даних (результатах вимірів чи обчислень).6. Особливості мови виступаючого. Промовляти виступ треба в розміряному темпі. Говорити треба досить голосно, але не переходити на крик. Особливе значення мають паузи, що повинні чітко відокремлювати речення й у ще більшій мірі абзаци. Варто також модулювати голос, додати йому жвавість, щоб ваша промова не звучала монотонно. Оратор, який хапає ротом повітря, виглядає комічно. Важлива основа ораторського мистецтва - тренування дихання.7. Зовнішній вигляд і поведінка оратора. Зовнішній вигляд має на увазі акуратність, відмовлення від помітних речей (блискучих ґудзиків, яскравих прикрас, що стирчать з нагрудних кишень, авторучок) і, нарешті, манеру триматись. Не стійте нерухомо, допомагайте собі жестами. Те ж саме стосується й жвавої міміки. Застигле або закам'яніле обличчя оратора не вселяє довіри й залишає враження напруженості.Якщо вам заважають виступатиВиступаючий завжди повинен розраховувати на те, що його будуть переривати. Мова йде, насамперед, про безсторонні зауваження, мета яких - ускладнити виступ. Не слід казати, наприклад: «Якщо ви думаєте мене перервати...» - відразу крикнуть: «Уже перервав». І весь зал вибухне сміхом. У будь-якому випадку не слід, однак, дозволяти виводити себе з рівноваги.Не слід відповідати агресивно, наприклад: «Ваше зауваження недоречне» або «Спочатку подумайте, потім кричіть». Іноді краще прикинутися, що нічого не чув. Не слід відповідати на кожне зауваження із залу. Однак якщо їх багато, треба реагувати, використовуючи один із наведених нижче десяти прийомів.1. Відповісти так, щоби завести запитувача у глухий кут. Найкраще, звичайно, «зрізати», особливо якщо зауваження зле. Відомо, що У. Черчілль до своїх виступів свідомо готував формулювання, які використовував, коли його переривали. Можна, наприклад, здивувати супротивника, коротко відповідавши: «Дуже дякую», після чого продовжувати виступ. Супротивник майже напевно замислиться.2. Повторити запитання або негативне зауваження, як би підносячи його слухачам для оцінки. Цей прийом добрий, коли є впевненість у прихильному ставленні інших слухачів. Варто вибрати для відповіді того із присутніх, з яким є зоровий контакт, і помічено, що він схвально киває головою. Досить імовірно, що він прийме вашу сторону.Можна примусити супротивника повторити зауваження. Непоганий прийом, якщо дозволяє час. Можна примусити супротивника повторити не всі, а окремі формулювання. Результат буде разючий, оскільки важко повторити зауваження швидко й точно або якщо його обґрунтувати.

Повідомлення відредагував tsvirkundarina2001 - Неділя, 02.04.2017, 13:22
 
Наш форум » Загальний форум » Это интересно » Ви повинні знати, що...
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: