Первомайська школа № 7 - Вчимося жити разом
Вівторок, 20.08.2019, 07:51
Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

Первомайська ЗОШ І-ІІІ ст № 7

Меню сайту
Форма входу
Погода
Словники
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчимося жити разом

 

Проект «Вчимося жити разом»

радуга

Всеукраїнська акція «Слова допомагають»

Відповідно до Меморандуму про співпрацю між Міністерством освіти і науки України та Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) Громадською організацією «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту»» у партнерстві з Європейським Союзом і Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) у рамках ініціативи Європейського Союзу «Діти миру», згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 11.01.2016 № 5 «Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській областях у 2016 році впроваджується проект «Вчимося жити разом» (компонент «Освіта на засадах життєвих навичок»).

Первомайська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7 Первомайської міської ради Харківської області була визначена листом Міністерства освіти і науки України від 09.03.2016 року «Про затвердження базових навчальних закладів для впровадження заходів проекту» як базовий навчальний заклад для впровадження  проекту «Вчимося жити разом».

Відповідно до «Плану заходів щодо реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» у Харківській області», затвердженого Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 17.02.2016 № 60,  листа Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 22.08.16 №2/2-14-1605-16 «Про реалізацію проекту «Вчимося жити разом» у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 році», з метою сприяння адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони конфлікту на сході України через розвиток життєвих навичок та надання психологічної та соціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні у Первомайській ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 впроваджується проект «Вчимося жити разом» (компонент «Освіта на засадах життєвих навичок»).

У червні 2016 року вчителі нашої школи пройшли навчання на тренінгах для вчителів початкової, середньої  та старшої школи з реалізації проекту «Вчимося жити разом» (компонент «Освіта на засадах життєвих навичок») та отримали сертифікати.

Знайомтесь:

Гоженко Вікторія Володимирівна, учитель основ здоров’я у 5 – 9 класах, класний керівник 10 класу.

Стеценко Тетяна Володимирівна, учитель початкових класів, класний керівник 3-Б класу.

Караченцева Наталія Миколаївна, учитель фізики, класний керівник 9 класу; впроваджує програму проекту у виховній діяльності учнів 11 класу.

Педагогічні працівники у рамках проекту за допомогою інноваційних методик сприяють створенню сприятливої психологічної атмосфери та розвиткові в учнів життєвих навичок , які підвищують у дітей стійкість  у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації у новому навчальному закладі.

      

 

радуга

 

1 грудня у 7 класі було проведено тренінг "Керування стресами". Метою тренінгу було ознайомити семикласників із впливом стресу на здоров’я та фізичними, емоційними й духовними способами керування стресом. Учні наприкінці заняття назвали фізичні, емоційні та духовні способи керування стресом, визначили власний стресовий рівень. Урок пройшов дуже цікаво!!!

 

радуга

 

29 листопада у 5-Б класі  цікаво пройшов тренінг на тему: "Що сприяє порозумінню між людьми". Учні вкотре продемонстрували уміння висловлюватися, будувати "Я-повідомлення" . Тренінг дав змогу відпрацювати навички комунікації: слухати і говорити, розуміти і використовувати «мову жестів», розвитку щирої і доброзичливої манери спілкування, уміння долати сором’язливість. 

радуга

 

24 листопада у 5-А класі було проведено тренінг на тему: "Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття". Тренінг пройшов у рамках засідання семінару-практикуму керівників закладів освіти та їх заступників з навчально-виховної роботи м.Первомайський з теми «Управління інноваційними процесами в загальноосвітньому навчальному закладі в контексті інтеграції до європейського освітнього простору».

Метою тренінгу було вчити дітей толерантно (у безоцінній манері) висловлювати свої негативні почуття (невдоволення, образу). Розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співчувати і співпереживати.

Під час тренінгу учні продемонстрували здатність ставити себе на місце іншого, уявляти, що він думає і відчуває, а також уміння розрізняти "Я-повідомлення" і "Ти-повідомлення".

радуга

 

Тренінги продовжуються!!!

31 жовтня у 8-А та 8-Б класах було проведено тренінги на тему "Упевнена поведінка". Метою тренінгу було розвивати навички упевненої поведінки, формувати почуття власної гідності і поваги до себе та інших. Учні оримали чудову нагоду навчитися розпізнавати типи поведінки у спілкуванні. Опрацювавши інформаційний матеріал,  діти самостійно пояснили переваги упевненої поведінки; назвали ознаки асертивної поведінки, рівноправного спілкування. Новим для учнів було створення «Я-повідомлення». 

Із задоволенням учні пройшли тестування  "Наскільки я асертивний?"

Тема тренінгу є актуальною та цікавою. Адже так важливо навчитися будувати рівноправні стосунки з протилежною статтю і впевнено поводитися під час спілкування з друзями. Головне пам'ятати, що у спілкуванні люди можуть поводитися пасивно, агресивно або впевнено. А тому необхідно розрізняти ці моделі поведінки й поводитися впевнено (асертивно).

радуга

 

18 та 21 жовтня у 5-А та 5-Б було проведено тренінги на тему "Унікальність людини". Завданням учителя було допомогти учням розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення, а також уміння запропоновувати допомогу людям з обмеженими можливостями. П'ятикласники протягом заняття змогли сформулювати і назвати дві свої переваги і один недолік, а також визначили шляхи підвищення самооцінки за наданим алгоритмом. Учні із захопленням виконали вправу «Знайомство» (дітям було запропоновано записати своє ім’я друкованими літерами у стовпчик. Навпроти кожної літери вони мали написати щось хороше про себе, що починається з цієї літери). Тренінг пройшов у доброзичливій атмосфері.

   

радуга

 

Цікавою темою для підлітків була і залишається тема статевого дозрівання. Тому тренінга з даної теми восьмикласники чекали з нетерпінням. 

17 жовтня у 8-х класах пройшов тренінг з теми "Стать і статеві ролі". Метою тренінгу було розкрити відмінність понять «біологічна стать» і «соціальна статева роль» (гендер), а також ознайомити учнів з концепцією гендерної рівності. Більшість дітей на початку заняття плуталися в термінах та їх визначеннях. Але приємно зазначити, що наприкінці уроку учні вправно розпізнавали ознаки статі і гендеру; називали приклади гендерних ролей і гендерних стереотипів; пояснювали, як гендерні стереотипи можуть обмежувати права людей у сучасному світі.

Засвоєнню матаріалу сприяли такі форми роботи:  інформаційне повідомлення "Стать і гендер", права «Гендерні ролі», робота в парах «Аналізуємо гендерні стереотипи».

     

радуга

 

11 жовтня у 6 класі цікаво пройшов тренінг з теми "Вчимося приймати рішення". Метою тренінгу було навчити дітей аналізувати проблеми і приймати зважені рішення. На занятті учні навчилися розрізняти прості, щоденні та складні рішення; назвали чинники, що впливають на прийняття рішень; пояснили алгоритм прийняття рішень за «правилом світлофора». Усі підготовлені вправи та завдання діти виконували із захопленням. Декотрим учням виконувати певні вправи заважала завищена самооцінка ( такі діти переконували присутніх, що 90 % рішень вони приймають самостійно). 

радуга

 

07 жовтня 2016 року у 5-А класі пройшов урок основ здоров'я у рамках проекту "Вчимося жити разом". Цей урок мав назву "Вступний тренінг. Вчимося жити разом". Метою тренінгу було ознайомити дітей з метою курсу "Вчимося жити разом", а також обґрунтувати важливість поваги до прав людини як необхідної умови життя в суспільстві. Кожне завдання викликало у дітей захоплення та задоволення. Із радістю діти виконали руханку "Атоми і молекули".  Наприкінці заняття учні назвали відмінності у проведенні тренінгу та звичайного уроку.

Отож, продовжуємо працювати !!!  

      

радуга

6 жовтня 2016 року у рамках проекту "Вчимося жити разом " у 3-Б класі було проведено тренінг "Як стати толерантним". Метою тренінгу було ознайомити учнів з ознаками толерантності, запобігати конфліктам в учнівському середовищі.

радуга

29 вересня 2016 року проведено тренінг  у 3-Б класі з теми "Дружна родина". Метою тренінгу  було ознайомити учнів із поняттям  "склад родини", обговорити обов`язки членів родини та мотевувати дітей  допомогати батькам та іншим  дорпослим у родині. Кожне завдання у дітей викликало  задоволення. Наприкінці заняття учні розповіли, як члени сім`ї дбають один про одного та пояснили, чому хлопчики та дівчата можуть мати однакові хатні обов`язки.

 

радуга

ТРЕНІНГОВИЙ УРОК У 3б КЛАСІ "ДРУЖНІЙ КЛАС"

22 вересня 2016 року у 3-Б класі вчителем початкових класів Стеценко Тетяною Володимирівною проведено тренінговий  урок з основ здоров’я за темою «Дружний клас». Мета уроку: визначити, як допомагає в роботі злагодженість і взаємодія, вчити створювати спільний проект, виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу. На уроці діти об’єдналися у дружнє коло : привіталися та розповіли про свої улюблені ігри. У ході уроку переглянули та обговорили мультфільм «Ріпка» ,  у якому продемонстровано допомога і дружба та відео «Лебідь, Щука і Рак»,  після чого обговорили, чому віз стоїть на місці.

Учні зробили висновок, що взаємодія і злагодженість -  запорука успіху.

Діти  об’єднатися у три групи («художники», «письменники», «юристи»). «Художники» створювали емблему класу, «Письменники» - придумали девіз класу, «Юристи»- склали правила класу. Дітям дуже сподобалася така форма роботи на уроці, але були і такі учні, яким виявилось важко співпрацювати у групі. Над чим і продовжимо працювати.

   

радуга

On-line ОПИТУВАННЯ УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛІВ-ТРЕНЕРІВ

Оцiнювання ефективностi реалiзацii проекry буде здiйснюватися за допомогою on-line опитування учнiв та вчителів-тренерiв у вересні та грудні.
Адміністрація нашої школи забезпечила можливiсть своєчасного проходження on-line опитування учнями та вчителями-тренерами
в кабiнеті iнформатики, а також сприяє створенню вiдповiдних умов для проведення тренiнгових занять y відповідному кабiнеті.

Усі учасники проекту нашої школи (вчителі та учні) до 30  вересня 2016 року пройшли on-line опитування!

 

    

радуга

29 вересня 2016 року у рамках проекту "Вчимося жити разом" у 9 класі на уроці основ здоров'я було проведено тренінг "Характер людини". Метою тренінгу було мотивувати учнів до самовдосконалення, обрання гідних зразків для наслідування. На занятті учні виконали вправу "Від чого залежить характер людини", із задоволенням розповідали про людей, які можуть бути взірцем для наслідування. Бурхливе обговорення відбулося після прочитання історії Мілтона Х.Еріксона "Кінь на дорозі". Наприкінці заняття діти самостійно узагальнили матеріал, а також пояснили як формується характер людини. Тренінг закінчився переглядом відео "Добро повертається".  

  

радуга

Допомога
До уваги спонсорів

Таймер свободы )))

Архів записів