№ п/п
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Діагностичний етап
|
1
|
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах
|
Педагогічнимй колектив
|
Вересень
|
Практичний психолог
|
2
|
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
– визначення рівня тривоги та депресії учнів.
|
Усі категорії учасників освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
Інформаційно-профілактичні заходи
|
1
|
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції
|
Батьки здобувачів освіти
|
Вересень
|
Шевченко Н.О.
|
2
|
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »
|
Методична кухня класних керівників
|
Жовтень
|
Сєнна В.В.
|
3
|
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»
|
Педагогіч-
ний колектив
|
Жовтень
|
Практичний психолог
|
4
|
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»
|
1 – 11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
5
|
Контроль стану попередження випадків булінгу
|
Нарада при директорі
|
Квітень
|
Шевченко Н.О.
|
6
|
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Педагогічний колектив
|
Березень
|
Шевченко Н.О.
|
7
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
|
Педагогічний колектив
|
Упродовж року
|
Білаш Т.О.
Шевченко Н.О.
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
1
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
1-4
|
Упродовж року
|
Учителі початкових класів
|
2
|
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
|
1-11
|
Упродовж року
|
Педагогічний колектив
|
3
|
Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості
|
5 – 11
|
Упродовж року
|
Шевченко Н.О.
|
4
|
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»
|
9-11
|
Грудень 2020
|
Практичний психолог
|
5
|
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії
|
1-11
|
Упродовж року
|
Вчителі-предметники
|
6
|
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»
|
1-11
|
Вересень 2020
|
Шевченко Н.О.
|
7
|
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»
|
1-11
|
Листопад 2020
|
Педагог-організатор
|
8
|
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом»
|
1-11
|
Листопад 2020
|
Педагог-організатор
|
9
|
Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг»
|
5-8
|
Лютий- квітень
|
Класні керівники
|
10
|
Круглий стіл педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Педагогічний колектив
|
Жовтень 2020
|
Шевченко Н.О.
|
11
|
Чергування вчителів у їдальні , коридорах, ігровому майданчику, шкільному подвір’ї
|
1-11
|
Постійно
|
Шевченко Н.О.
|
13
|
Анкетування «Життєві цінності старшокласників»
|
9-11
|
Березень 2020
|
Класні керівники
|
14
|
Анкетування «Чи піддавався ти насиллю в школі»
|
6-9
|
Березень 2020
|
Класні керівники
|
15
|
Тренінгові вправи-ігри «Формування здорового психологічного мікроклімату шкільного колективу»
|
5
|
Березень 2020
|
Пащенко Т.М.
Пурей Т.А.
|
16
|
Батьківські збори «Поради батькам: як зменшити ризик булінгу для своєї дитини»
|
1-11
|
Квітень 2020
|
Класні керівники 1-11 класів
|
17
|
Вправи на розвиток емоційного інтелекту
|
5-7
|
Травень 2020
|
Класні керівники 5-7 класів
|
18
|
Проведення виховних годин, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
|
|
1-11
|
Постійно
|
Класні керівники 1-11 класів
|
19
|
Тренінг «Ми-проти насильства»
|
8-11
|
Жовтень 2020
|
Практичний психолог
|
20
|
Година спілкування «Конфлікт. Вирішення конфліктів мирним шляхом»
|
3-4
|
Вересень 2020
|
Класні керівники 3-4 класів
|
21
|
Година спілкування «Протидія булінгу в дитячому середовищі»
|
5-7
|
Жовтень 2020
|
Класні керівники5-7 класів
|
22
|
Година спілкування «Запобігання насильству над дітьми»
|
8-11
|
Жовтень 2020
|
Класні керівники 8-11 класів
|
23
|
Засідання університету для батьків «Сімейне насилля, як фактор руйнівного виховного процесу»
|
Батьки здобувачів знань
|
Листопад 2020
|
Луста Л.А., Тахтарова К.В.
|
24
|
Перегляд відеороликів Ніка Вуйчича «Нік Вуйчич про булінг в школі»
|
3-11
|
Протягом року
|
Класні керівники
3-11класів
|
25
|
Акція «Даруємо добро»
|
1-11
|
Листопад 2020
|
Педагог-організатор
|
26
|
Розробити пам’ятку «Як запобігти булінгу в учнівській спільноті»
|
Педагогічний колектив
|
Березень 2020
|
Практичний психолог
|
Психологічний супровід
|
1
|
Діагностика стану психологічного клімату класу
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
2
|
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
3
|
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
4
|
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
5
|
Консультаційний пункт «Скринька довіри»
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
Робота з батьками
|
1
|
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
Батьки здобувачів освіти
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
2
|
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
|
Батьки здобувачів освіти
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
3
|
Тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті»
|
За запитом
|
Січень – грудень
|
Практичний психолог
|
4
|
Інформаційна робота через інтернет-сторінки
|
Громадськість
|
Упродовж року
|
Педагогічні працівники
|
5
|
Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кіпербулінг»
|
Батьки здобувачів освіти
|
Квітень 2020
|
Шевченко Н.О.
|