Вівторок, 31.03.2020, 21:14
Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

Комунальний заклад «Первомайський ліцей №7»








УВАГА! КАРАНТИН! У ліцеї тимчасово призупинені заняття на період по 24 квітня включно
Меню сайту
Форма входу
Погода
Словники
Статистика


Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 28 » Регіональна Афілійована - неконференція mini-EdCamp Kharkiv Vynahidnyk‎ для шкільних педагогів
14:22
Регіональна Афілійована - неконференція mini-EdCamp Kharkiv Vynahidnyk‎ для шкільних педагогів

                                       26 березня вчитель фізики Караченцева Н.М. взяла участь у регіональній Афілійованій - неконференція mini-EdCamp Kharkiv Vynahidnyk‎ для шкільних педагогів присвячений Новій українській школі, компетентнісному та STREAM-навчанню. Тема заходу: «STEM, STEAM, STREAM: можливості в новій українській школі». Участь в EdCamp взяли експерти і експертки із м. Києва та Харкова. Серед них науковці, методисти, тренери, спеціалісти, управлінці, педагоги-практики таких організацій як відділ математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, секції «Розвиток молодіжних освітянських проектів» Національної академії наук України і Міністерства освіти і науки України, навчального центру «ЛандауЦентр», Креативної Міжнародної Дитячої Школи, освітнього центру «Insight», відділу SТEM-освіти ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”, ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, компанії «Інноваційні освітні рішення», International Society for Technology in Education (ISTE).
      Наталія Миколаївна  відвідала сесію кандидата педагогічних наук, викладача педагогічного університету, ведучої  авторських тренінгів, майстер- класів та вебінарів, автора підручників  для фахівців, книг для батьків, наукових публікацій, педагога-практика яка проводила наукові дослідження в Університеті Мінесоти (США) та Очаномізу Університеті (Японія) Світлани Білецької.  Тема сесії яку запропонувала пані Світлана була пов’язана з підлітковою  психологією «Отпимізм протистресу. Як навчити дитину розрізати «пиріг « проблем?». 
        Відвідала мастер-клас Коршунової Ольги: головного редактора Видавничого дому “Освіта”, педагога-практика; авторки підручників та посібників з інформатики, ініціаторка всеукраїнського інноваційного проекту “Я - дослідник”, методиста відділу SТEM-освіти ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” та Наталії Гущіної - старшого викладача кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, педагога- практика; координаторки та сертифікованого тренера програм Intel “Навчання для майбутнього”, “1 учень - 1 комп’ютер”, со-лідерки професійної педагогічної спільноти Google Educator Group “Навчаємося з Google”; експертки конкурсів Майрософт “Вчитель-новатор”, INTEL “Успішний проект”, Samsung “Назустріч знанням”, Epson «Інтерактивний світ знань»; членкині International Society for Technology in Education (ISTE). На  майстер-класі тематика якого була присвячена Цифровіим дослідницьким інструментам отримала відповіді на такі питання: Що таке дослідницькі методики? Чому саме ці методики варто використовувати вчителю Нової української школи? Які світові сучасні тенденції використання цифрових мобільних технологій? Що таке доповнена та віртуальна реальність? Як мобільні додатки Google можна використати для проведення навчальних досліджень на уроках з різних предметів? На майстер-класі сесії були представлені методичні підходи до розробки навчального контенту у дослідницькій методиці навчання, методичні підходи до розвитку дослідницьких навичок учнів, відбувся практичний тренінг опанування мобільними застосунками, які можна використати як цифрові дослідницькі інструменти, отримала нові ідеї як можна використати смартфони та планшети під час освітнього процесу. 
     Відвідала майтер- класи учительскої паралелі: Викладача фізики Харківського технікума Інформаційних та комунікаційних технологій  Н.Годованої «Фізична лабораторія електронного сміття» та вчителя біології Сорочинської ЗОШ Полтавської області  Н.Іщенко: «Використання он-лайн середовища в навчальному процесі.
       В перервах між сесіями змогла поспілкуватися та переглянути роботи учнів з Технічної студії «Винахідник».  Студія «Винахідник»  - модель освітнього закладу європейського зразка, де діти мають чудову можливість спробувати себе в різних галузях і зрозуміти, що точні науки – це зовсім не складно,  особливо, коли ці науки вивчаються у комплексі з технологіями, інженерією, математикою. 
              

Переглядів: 171 | Додав: Nata0296 | Рейтинг: 3.6/5
Всього коментарів: 1
1 norkovavalentina   [Матеріал]
Вітаю з вдалим виступом! Бажаю успіхів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
УВАГА! ОСВІТА!
Опитування
Допомога
Таймер свободы )))

До уваги спонсорів